دکتر-الهه-فروتن-بینی

دکتر الهه فروتن

دکتر الهه فروتن متخصص جراحی عمومی، زیبایی و پلاستیک از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بورد تخصصی، با نزدیک به ده سال سابقه و تجربه‌های ارزشمند در حوزه جراحی عمومی و زیبایی و پلاستیک، در مرکز زیبایی آرام فعالیت می‌کنند.

دکتر الهه فروتن دوره دکترای پزشکی عمومی را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گذراند و سپس در سال 1392 با تخصص جراحی عمومی و زیبایی و پلاستیک از همین دانشگاه فارغ التحصیل شدند

دکتر الهه فروتن

خدمات درمانی و زیبایی را در مطب خود در تهران به  بیماران ارائه می‌دهند. ایشان در این مطب و کلینیک به انجام انواع جراحی‌های زیبایی مانند جراحی پلاستیک بینی، تزریق چربی، جراحی زیبایی پلک، لیفت ابرو و پیشانی، کاشت مو، جراحی زیبایی شکم (ابدومینوپلاستی)، لیپوساکشن، لیپوماتیک، جراحی زیبایی سینه، تزریق بوتاکس، ژل، PRP و انجام انواع جراحی‌های زیبایی دیگر می‌پردازند. همچنین، اقدامات تشخیصی و جراحی عمومی و زیبایی خود را در بیمارستان‌های  تهران انجام می‌دهند.

برای اطلاعات بیشتر درباره آدرس و شماره تلفن مطب، روزهای حضور در مطب، خدمات درمانی و زیبایی و سایر جزئیات  دکتر الهه فروتن متخصص جراحی عمومی و زیبایی در تهران به مرکز زیبایی آرام مراجعه کنید.

 

تصویر جلوه شناور تصویر

عمل بینی

مرکز زیبایی آرام

تصویر جلوه شناور تصویر

بوتاکس

مرکز زیبایی آرام

تصویر جلوه شناور تصویر

تزریق فیلر

مرکز زیبایی آرام

باز کردن چت
سلام👋
به مرکز زیبایی آرام خوش آمدید.
جهت مشاوره رایگان کلیک کنید.