دکتر-محمدیان-روشن

دکتر محمدیان روشن

دکتر داود محمدیان روشن، یکی از معروف‌ترین جراحان بینی و جراحی زیبایی در تهران است. ایشان با تحصیلات برتری که در دانشگاه معتبر شهید بهشتی تهران به دست آورده، از دانشجویان نخبه و ممتاز با گرایش عمل های کسماتیک فارغ التحصیل شدند.

این جراح بینی برای انجام عمل‌های بینی استخوانی، گوشتی و ترمیمی تحسین بسیاری از اساتید خود را جلب کرده است. همچنین، دکتر داود محمدیان روشن دارای تخصص در جراحی بینی‌های گوشتی با پوست ضخیم است و از تکنیک از بین بردن حافظه پوست برای این نوع جراحی استفاده می‌کند.

دکتر داود محمدیان روشن بنیان‌گذار چندین روش برای جراحی بینی‌های گوشتی با پوست ضخیم است و همچنین اولین طرح تحقیقاتی در جهان در مورد تزریق چربی به فولیکول‌های اسکالپ را به ثبت رسانده است.

انتخاب بهترین جراح بینی، یکی از مهمترین مواردی است که قبل از انجام عمل بینی باید در نظر گرفته شود. در این زمینه، دکتر داود محمدیان روشن با سوابق درخشان در زمینه جراحی بینی و جراحی زیبایی، یکی از انتخاب‌های بهترین جراحان بینی در تهران است. در صورتی که به دنبال جراحی بینی با نتایج بسیار مطلوب هستید، می‌توانید با اطمینان به این جراح مراجعه کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید. 

عکس قبل و بعد تزریق ژل به واژن

دکتر محمدیان روشن

admin ۱۱ آذر ۱۴۰۲

دکتر الهه فروتن

دکتر الهه فروتن دکتر الهه فروتن متخصص جراحی عمومی، زیبایی و پلاستیک از دانشگاه علوم…

دکتر-الهه-فروتن
admin ۲۰ فروردین ۱۴۰۲

تزریق فیلر

تزریق ژل تزریق ژل یا تزریق فیلر به صورت یک روش غیرجراحی برای اصلاح نواحی…

تزریق ژل
باز کردن چت
سلام👋
به مرکز زیبایی آرام خوش آمدید.
جهت مشاوره رایگان کلیک کنید.